Što naši klijenti dobivaju
Vaš partner u poslovanju
Svim našim klijentima nudimo više, pa je u cijenu knjigovodstvenih usluga uključeno i informiranje o dostupnosti bespovratnih sredstava, promjeni zakonske regulative, kalkulaciji poreznih obveza i sl.
Pružamo knjigovodstvene usluge za klijente iz različitih djelatnosti poput građevinarstva, trgovine, ugostiteljstva, turizma, prometa nekretninama, proizvodnje…
Naš slogan je knjigovodstvo po vašoj mjeri, što znači da svim klijentima pristupamo individualno. Tako primjerice, svaki klijent sam odabire način komunikacije i način predaje dokumentacije.
Pogledajte CJENIK u nastavku i odaberite paket ili nam se javite za ponudu za knjigovodstvene usluge.
iZABERITE PAKET ILI SE JAVITE ZA PERSONALIZIRANU PONUDU PAKETI USLUGA
Paketi predstavljaju okvir, a svakom potencijalnom klijentu izrađujemo zasebnu ponudu koja najbolje odgovara njegovim potrebama.
Popusti povodom 25 godina servisa vrijede do 31.12.2024., a vrijede trajno, za sve godine korištenje iste usluge, odnosno istog opsega posla.
START
- 1. mjesec knjigovodstva besplatno
- Ulazni i izlazni računi
- Obračun plaće i predaja izvještaja
- Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU fondova
Paket za novosnovane tvrtke do 2 godine.
GO
- -25% popusta povodom 25 godina servisa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
- Ulazni i izlazni računi
- Obračun plaće i predaja izvještaja
- Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU fondova
- Kalkulacije o stanju poreznih obveza
Za mikro subjekte (do 3 zaposlenih) različitih pravnih oblika.
MAXI
- -25% popusta povodom 25 godina servisa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
- Ulazni i izlazni računi
- Obračun plaće i predaja izvještaja
- Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU sredstava
- Kalkulacije o stanju poreznih obveza
- 1 dodatna usluga po vašem izboru
Za mala i srednja poduzeća (preko 3 zaposlenih) različiti pravnih oblika.
Kontaktirajte nas
Važne novosti u Vaš inbox.
Promjena knjigovodstva
Online knjigovodstvo
Startup paket
Kontakt
Pošaljite poruku
Najčešća pitanja (FAQ)
Pronađite odgovore na pitanja koja najčešće dobivamo:
DA. Možete nam se javiti da ugovorimo fizički ili online sastanak te vam damo savjet iz područja pokretanja tvrtke, odabira pravnog oblika, dobivanja kredita, prijave za bespovratna sredstva i sl.
DA. Pomažemo u kompletnom procesu od ideje do osnivanja tvrtke, pomažući oko odabira pravnog oblika, prikupljanja dokumentacije, načina zaposlenja, prijave radnika, realizacije kredita i bespovratnih sredstava...
Radno vrijeme ureda nam je od ponedjeljka do petka od 9:00-17:00. U slučaju hitnoća dostupni smo online putem subotom.
Prakticiramo sve načine suradnje i komunikacije, a sve dogovaramo individualno sa pojedinim klijentom. U skladu s tim, naglasak može biti na sastancima uživo ili online (npr. Zoom), mail komunikaciji ili porukama (WhatsApp, Viber) ili kombinaciji svega navedenog.
DA. Imamo iskustvo u pisanju projekata za kreditna i bespovratna sredstva, EU fondove, potporne institucije, poticaje za samozapošljavanje od HZZ-a te potpore gradova i županija.
DA. Putem online knjigovodstva vodimo knjige i pružamo računovodstvene usluge za klijente iz cijele Hrvatske. U tom slučaju komunikacija i dostava dokumentacije se odvija online (mail, mobitel, aplikacija i sl.). Na taj način i vi i mi smo brži i efikasniji, pa klijenti imaju nižu cijenu knjigovodstva.
DA. Prikupljanjem dokumentacije i predajom zahtjeva za radne dozvole bavimo se 10-ak godina. Pretežito smo ih radili za građevinske i ugostiteljske djelatnosti.
Javite nam se
Slobodno nam se javite za sve upite i suradnje.