loader
Što naši klijenti dobivaju

Vaš partner u poslovanju

Svim našim klijentima nudimo više, pa je u cijenu knjigovodstvenih usluga uključeno i informiranje o dostupnosti bespovratnih sredstava, promjeni zakonske regulative, kalkulaciji poreznih obveza i sl.

Pružamo knjigovodstvene usluge za klijente iz različitih djelatnosti poput građevinarstva, trgovine, ugostiteljstva, turizma, prometa nekretninama, proizvodnje…

Naš slogan je knjigovodstvo po vašoj mjeri, što znači da svim klijentima pristupamo individualno. Tako primjerice, svaki klijent sam odabire način komunikacije i način predaje dokumentacije.

Pogledajte CJENIK u nastavku i odaberite paket ili nam se javite za ponudu za knjigovodstvene usluge.

iZABERITE PAKET ILI SE JAVITE ZA PERSONALIZIRANU PONUDU PAKETI USLUGA

Paketi predstavljaju okvir, a svakom potencijalnom klijentu izrađujemo zasebnu ponudu koja najbolje odgovara njegovim potrebama.

Popusti povodom 25 godina servisa vrijede do 31.12.2024., a vrijede trajno, za sve godine korištenje iste usluge, odnosno istog opsega posla.

START

eur 100
  • 1. mjesec knjigovodstva besplatno
  • Ulazni i izlazni računi
  • Obračun plaće i predaja izvještaja
  • Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU fondova

Paket za novosnovane tvrtke do 2 godine.

POPULARNO

GO

186 eur 140
  • -25% popusta povodom 25 godina servisa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Ulazni i izlazni računi
  • Obračun plaće i predaja izvještaja
  • Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU fondova
  • Kalkulacije o stanju poreznih obveza

Za mikro subjekte (do 3 zaposlenih) različitih pravnih oblika.

MAXI

330 eur 248
  • -25% popusta povodom 25 godina servisa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Ulazni i izlazni računi
  • Obračun plaće i predaja izvještaja
  • Informacije o dostupnosti bespovratnih sredstava iz nacionalnih i EU sredstava
  • Kalkulacije o stanju poreznih obveza
  • 1 dodatna usluga po vašem izboru

Za mala i srednja poduzeća (preko 3 zaposlenih) različiti pravnih oblika.

Važne novosti u Vaš inbox.

Promjena knjigovodstva

Niste zadovoljni s postojećom uslugom? Brzo i efikasno u dogovoru s vašim postojećim knjigovođom možemo organizirati prijenos usluga u SAS knjigovodstvo.

Online knjigovodstvo

Ukoliko vam naša lokacija nije usput ili se nalazite u drugom dijelu Hrvatske, i dalje vam možemo voditi knjige. Pružamo usluge online knjigovodstva što znači da se komunikacija i dostava dokumentacije odvija online (mail, mobitel, aplikacija i sl.). Na taj način i vi i mi smo brži i efikasniji, pa klijenti imaju nižu cijenu knjigovodstva.

Startup paket

Tek razmišljate o otvaranju tvrtke? Odaberite nas za knjigovodstvo i vodimo vas potpuno besplatno kroz cijeli proces otvaranja tvrtke (odabir pravnog oblika, proces otvaranja, prijave u institucijama...).
Kontakt

Pošaljite poruku

Najčešća pitanja (FAQ)

Pronađite odgovore na pitanja koja najčešće dobivamo:

DA. Možete nam se javiti da ugovorimo fizički ili online sastanak te vam damo savjet iz područja pokretanja tvrtke, odabira pravnog oblika, dobivanja kredita, prijave za bespovratna sredstva i sl.

DA. Pomažemo u kompletnom procesu od ideje do osnivanja tvrtke, pomažući oko odabira pravnog oblika, prikupljanja dokumentacije, načina zaposlenja, prijave radnika, realizacije kredita i bespovratnih sredstava...

Radno vrijeme ureda nam je od ponedjeljka do petka od 9:00-17:00. U slučaju hitnoća dostupni smo online putem subotom.

Prakticiramo sve načine suradnje i komunikacije, a sve dogovaramo individualno sa pojedinim klijentom. U skladu s tim,  naglasak može biti na sastancima uživo ili online (npr. Zoom), mail komunikaciji ili porukama (WhatsApp, Viber) ili kombinaciji svega navedenog.

DA. Imamo iskustvo u pisanju projekata za kreditna i bespovratna sredstva, EU fondove, potporne institucije, poticaje za samozapošljavanje od HZZ-a te potpore gradova i županija.

DA. Putem online knjigovodstva vodimo knjige i pružamo računovodstvene usluge za klijente iz cijele Hrvatske. U tom slučaju komunikacija i dostava dokumentacije se odvija online (mail, mobitel, aplikacija i sl.). Na taj način i vi i mi smo brži i efikasniji, pa klijenti imaju nižu cijenu knjigovodstva.

DA. Prikupljanjem dokumentacije i predajom zahtjeva za radne dozvole bavimo se 10-ak godina. Pretežito smo ih radili za građevinske i ugostiteljske djelatnosti.

Javite nam se

Slobodno nam se javite za sve upite i suradnje.

    X