loader
Naša priča

25 godina s Vama

Knjigovodstvo je naša ljubav još od 90-ih. Tokom godina surađivali smo sa 90-ak klijenata, a suradnja se sa mnogim zadržala do dan danas. 

Pružamo knjigovodstvene usluge za klijente iz različitih djelatnosti poput građevinarstva, trgovine, ugostiteljstva, turizma, promet nekretninama, proizvodnje…

Snažno vjerujemo u networking, pa imamo izgrađene odnose s akademskom zajednicom, poduzetnicima, organizacijama i profesionalcima iz struke. 

Zadnjih nekoliko godina na zahtjev postojećih klijenata, ponudili smo 360 poslovnu uslugu, koja osim vođenja knjiga uključuje marketing i izradu web stranica. Na taj način naši klijenti imaju sve usluge koje im trebaju u poslovanju na jednom mjestu, što im štedi resurse, vrijeme i omogućuje postizanje boljih rezultata.

U brojkama

SAS knjigovodstvo

Od samih početaka, naša primarna djelatnost je pružanje knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga.

Osim vođenja knjiga i administrativnog dijela, glavno načelo nam je proaktivnost, pa našim klijentima želimo biti pravi partner u poslovanju.

Mnogima smo dali besplatne savjete u vidu otvorenih natječaja, ušteda, širenju poslovanja i sl.

25

godina iskustva

90

klijenti

40

napisanih projekata

20

održanih webinara i predavanja

Važne novosti u Vaš inbox.

Što sve radimo

Usluge

Service

Knjigovodstvo

Saznajte više
Service

Konzalting

Saznajte više
Service

Poslovno savjetovanje

Saznajte više
Service

Izrada poslovnih planova

Saznajte više
service

Pisanje projekata za bespovratna i kreditna sredstva

Saznajte više
Service

360° poslovna usluga

Saznajte više
Kontakt

Pošaljite poruku

Najčešća pitanja (FAQ)

Pronađite odgovore na pitanja koja najčešće dobivamo:

DA. Možete nam se javiti da ugovorimo fizički ili online sastanak te vam damo savjet iz područja pokretanja tvrtke, odabira pravnog oblika, dobivanja kredita, prijave za bespovratna sredstva i sl.

DA. Pomažemo u kompletnom procesu od ideje do osnivanja tvrtke, pomažući oko odabira pravnog oblika, prikupljanja dokumentacije, načina zaposlenja, prijave radnika, realizacije kredita i bespovratnih sredstava...

Radno vrijeme nam je od ponedjeljka do petka od 9:00-17:00. U slučaju hitnoća dostupni smo online putem subotom.

Prakticiramo sve načine suradnje i komunikacije, a sve dogovaramo pojedinačno sa pojedinim klijentom. U skladu s tim, naglasak može biti na sastancima uživo ili online (npr. Zoom), mail komunikaciji ili porukama (WhatsApp, Viber) ili kombinaciji svega navedenog.

Adresa ureda u Rijeci je Gornja Vežica 29 A.

DA. Prikupljanjem dokumentacije i predajom zahtjeva za radne dozvole bavimo se 10-ak godina. Pretežito smo ih radili za građevinske i ugostiteljske djelatnosti.

DA. Imamo iskustvo u pisanju projekata za kreditna i bespovratna sredstva, EU fondove, potporne institucije, poticaje za samozapošljavanje od HZZ-a te potpore gradova i županija.

Javite nam se

Slobodno nam se javite za sve upite i suradnje.

    X